5 Trendy w generowaniu leadów, o których powinieneś wiedzieć w 2022 i nie tylko

Wszystkie firmy internetowe potrzebują pewnego rodzaju generowania leadów. W tym artykule wymieniamy 5 trendy dla 2022 i nie tylko

Zespół Responser
Opublikowany
grudzień 12, 2021
Ostatnio zaktualizowany
grudzień 12, 2021
Zarządzanie ołowiem

Świat marketingu szybko się zmienia w dzisiejszej erze cyfrowej. Ale jest kilka faktów, które pozostały takie same. Po pierwsze, sprzedaż nadal jest ważną wartością dla firm. Bez sprzedaży firmy nie mogą być rentowne ani nawet zrównoważone. 

Jednym z powodów, dla których niektóre firmy mają problemy z osiągnięciem celów sprzedażowych i poprawą zysków, jest to, że nie mają wystarczającej liczby potencjalnych klientów. Mają pomysł na sprzedaż i produkt, ale nie mają nikogo, do kogo można by je przedstawić. Dlatego wielu kariery w administracji biznesowej mają dużo wspólnego z marketingiem i sprzedażą.

Generowanie leadów powinno być priorytetem dla każdej firmy, która ma się rozwijać w ciągu najbliższych kilku lat. 61% marketerów twierdzą, że generowanie leadów jest jednym z ich największych wyzwań. A ponieważ strategie generowania potencjalnych klientów ewoluują, a odbiorcy reagują teraz na nowe strategie, personel ds. marketingu i sprzedaży powinien zacząć szukać nowych sposobów generowania większej liczby potencjalnych klientów dla firmy. Oto najważniejsze trendy w generowaniu leadów dla 2022 i nie tylko.

1. Marketing konwersacyjny

W dążeniu do skrócenia cykle ołowiu i tworzyć bardziej angażujące kanały generowania leadów, marketerzy zwrócili się ku bardziej konwersacyjnym podejściu do ich copywritingu lejka. Dawno minęły czasy, w których wyrafinowane strony sprzedażowe i sekwencje e-maili wygrywają w generowaniu leadów i konwersji. Agencje marketingowe oferujące usługi generowania leadw i marketerzy czynią teraz swoje treści bardziej nieformalnymi i konwersacyjnymi.

Ludzie chcą treści, które są surowe i prawdziwe, ponieważ są bardziej autentyczne, a przez to bardziej godne zaufania. Postaraj się, aby Twoje skrypty wideo, strony sprzedaży i treść wiadomości e-mail bardziej przypominały treść wysyłaną bezpośrednio z telefonu lub dokumentu.

2. Opuszczony formularz kampanie

Kiedy porzucone kampanie koszykowe zaatakowały branżę e-commerce, marketerzy znaleźli lepsze współczynniki konwersji swoich zakupów. W związku z tym innowatorzy w technologii marketingowej i stworzone oprogramowanie formularz porzucenie kampanie, które przypominają i ponownie zapraszają potencjalnych leadów do wypełnienia formularz i uzyskaj dostęp do gratisów, ekskluzywnych grup lub innych przyciągających uwagę.

Narzędzia do generowania leadów zaczynają zmierzać w kierunku bardziej zautomatyzowanych struktur, które wymagają niewielkiej lub żadnej interwencji człowieka. Ten nacisk w kierunku generowania leadów w oparciu o uczenie komputerowe i porzucony formularz kampanie pomagają gromadzić więcej potencjalnych klientów bez konieczności przytłaczania personelu marketingowego i agencji zbyt dużą ilością ręcznej pracy następczej.

3. Webinaria jako magnes na leady

Z czasem zmieniły się również sposoby pozyskiwania leadów przez zespoły marketingowe. Tam, gdzie kiedyś wystarczał krótki ebook lub raport w formacie PDF, ludzie teraz domagają się treści na webinary. Poprawa konwersji leadów często zależy od popytu na treści, więc ludzie powinni zacząć dostarczać treści wideo, aby przyciągnąć więcej potencjalnych klientów i skłonić ich do wymiany informacji o obecności.

Jednak prowadzenie webinarów może zająć dużo czasu i zasobów. Na szczęście istnieją teraz narzędzia typu lejek, które mogą zautomatyzować nagrane wcześniej webinaria i symulować takie rzeczy, jak zaangażowanie odbiorców, natychmiastowy harmonogram, harmonogramy i inne funkcje, które mogą sprawić, że webinaria w puszkach będą wyglądały na żywe. Skorzystaj z tych narzędzi, aby zwiększyć skuteczność lead magnet i zachęcić więcej osób do zapisywania się do newsletterów.

4. Ukierunkowana reklama w mediach społecznościowych

Duża część reklam na Facebooku i Instagramie nie jest już bezpośrednią sprzedażą. Marketerzy zaczęli używać płatnych reklam w mediach społecznościowych, aby uzyskać większy zasięg i prawdopodobnie więcej konwersji podczas rejestracji formularze.

Wydatki na reklamy w mediach społecznościowych to poważna inwestycja, ale biorąc to pod uwagę 53% budżetów marketingowych iść w kierunku generowania leadów, firmy są teraz bardziej skłonne wydawać pieniądze na zdobywanie leadów. Pozyskiwanie wysokiej jakości leadów stało się dzisiaj priorytetem. Marketerzy chcą nie tylko uzyskać dobrą jakość, ale także osiągnąć dobrą ilość. Ukierunkowana reklama odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu, że potencjalni klienci pasują do docelowej osoby firmy.

5. Kontekstowy formularze

Mówiąc o osobach docelowych, formularze stają się coraz bardziej ukierunkowane, ponieważ działy marketingu i specjaliści chcą używać kontekstu formularze do generowania leadów w 2022. Firmy używają testów A/B do przeprowadzania eksperymentów z różnymi formularz projekty, komunikaty, wezwania do działania i oferty dopasowane do określonej grupy odbiorców. Na przykład firma może teraz mieć dwa oddzielne formularze dla odbiorców płci męskiej i żeńskiej oraz zaoferuj webinarium na temat przedsiębiorczości, które jest przeznaczone bardziej dla określonej płci. 

Kontekstowy formularze będzie nadal się poprawiać, ponieważ formularz Konstruktorzy stają się mądrzejsi i łatwiejsi w użyciu. Z pomocą eksperta lead generation firmy mogą teraz tworzyć wiele formularze które będą zaspokajać potrzeby osób w oparciu o określone segmenty ich odbiorców.

Generowanie leadów w przyszłości

W przyszłości generowanie leadów będzie nadal odchodzić od systemów bardziej zorientowanych na człowieka i wykorzystywać oprogramowanie i narzędzia do prowadzenia kampanii jak w zegarku w dowolnym momencie. Dlatego w dzisiejszych czasach firmie bez narzędzi do generowania potencjalnych klientów, które pomogą im dostosować się do trendów dla 2022 i nie tylko, będzie tylko trudniej pozyskać wysokiej jakości leady. Z kolei firmy, które konfigurują narzędzia i systemy do automatyzacji procesów generowania leadów, będą miały lepszej jakości leady, które potencjalnie mogą zwrócić do klientów długoterminowych.


Ostatnie artykuły

Przeglądaj wszystkie artykuły
FrançaisItalianoEspañolDeutschjęzyk polskiPortuguêsNederlandsEnglish汉语SvenskaEnglish