Najważniejsze 7 porady dotyczące pozyskiwania potencjalnych klientów przez kancelarie prawne dla początkujących

Oto siedem sposobów na ulepszenie strategii generowania leadów i stworzenie stabilnego potoku kwalifikowanych leadów.

Zespół Responser
Opublikowany
kwiecień 7, 2022
Ostatnio zaktualizowany
kwiecień 7, 2022
Zarządzanie ołowiem

Przekonanie klientów do podpisania umowy i wyznaczenia Ciebie jako pełnomocnika wymaga czasu. Proces ten zaczyna się jednak od znalezienia odpowiednich leadów. Skuteczne generowanie leadów w kancelarii jest kluczowe, ponieważ tworzy ciągły strumień potencjalnych klientów. Ponadto leady są pierwszym krokiem do zabezpieczenia finansowego bezpieczeństwa Twojej kancelarii. Oto siedem sposobów na ulepszenie strategii generowania leadów i stworzenie stabilnego potoku kwalifikowanych leadów. 

1. Stwórz skuteczną stronę prawniczą dla swojej Kancelarii

Obecnie klienci przeglądają Internet w poszukiwaniu kancelarii prawnych, z którymi chcą prowadzić interesy. Co ważniejsze, klienci rzadziej angażują firmy, których nie mogą znaleźć w Internecie. Witryna biznesowa zapewnia punkt kontaktu między Tobą a potencjalnymi klientami i legitymizuje Twój biznes. Potrzebujesz jednak dobrze zaprojektowanej strony internetowej, aby zachęcić klientów do dalszego przeglądania. Oto kilka elementów, które należy wziąć pod uwagę przy generowaniu leadów przez firmę prawniczą.

●  Profesjonalna strona: Twoja witryna jest Twoją witryną sklepową w Internecie. Tworzy pierwsze wrażenie. Twoja strona internetowa powinna mieć profesjonalną prezentację, która potwierdzi, że Twoja kancelaria jest ekspertem. Powinien być również dostępny na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.

●  Dobre wrażenia użytkownika: Twoja witryna powinna być łatwa w nawigacji. Używaj czytelnych czcionek, menu nawigacyjnych i kontaktów, ale unikaj zaśmiecania strony. Podaj również strony i informacje, których mogą szukać odwiedzający. Na przykład obszary wiedzy, kontakty, blogi, historia i misja firmy, sukcesy, referencje, certyfikaty i usługi społecznościowe.

●  Łatwe do znalezienia kontakty: Twoje kontakty powinny być łatwo dostępne na stronie głównej. Dołącz swój numer telefonu, chatboty do natychmiastowego przesyłania wiadomości, bezpośredni kontakt z obsługą klienta, e-maile i kontakt formularze.

●  Wezwania do działania: Dodaj wezwania do działania do wiadomości w swoich witrynach i przyciski przesyłania, aby kierować odwiedzających i zachęcać do zaangażowania. Pamiętaj, aby dołączyć swoją unikalną propozycję sprzedaży.

2. Korzystaj ze stron docelowych, aby zachęcać do rejestracji i generować kwalifikowane kontakty do potencjalnych klientów

Chociaż kryteria kwalifikowania potencjalnych klientów do marketingu i sprzedaży są różne, sprowadza się do zebrania większej ilości informacji o kliencie. Twoi goście muszą udostępniać dane kontaktowe, takie jak nazwiska, numery telefonów, e-maile, lokalizacje, obszary praktyki, status zatrudnienia, miejsce zatrudnienia lub liczba pracowników w ich firmie. Następnie możesz wykorzystać te informacje, aby skontaktować się z potencjalnym klientem i pozyskać klienta dzięki spersonalizowanemu marketingowi.

Strony docelowe są niezbędne, ponieważ zachęcają ludzi do podejmowania określonych działań. Możesz tworzyć linki do stron docelowych z innych stron internetowych, blogów i postów w mediach społecznościowych. Oto wskazówki, jak ulepszyć stronę docelową kancelarii:

● Dobra strona docelowa firmy prawniczej powinna zawierać czytelną, praktyczną kopię, która przedstawia Twoją unikalną propozycję sprzedaży.

● Dołącz do kopii wyraźne i odpowiednie obrazy.

● Używaj jasnego, czytelnego i łatwego do wypełnienia kontaktu formularze. Uważaj na pola w swoim kontakcie formularze i unikaj długich kontaktów formularze to zniechęca do rejestracji. Pamiętaj, aby umieścić również swój kontakt formularz poprawnie na stronie docelowej.

● Dodaj przyciski zachęcające do klikania i potwierdzające działanie.

3. Użyj odpowiedniego oprogramowania do zarządzania potencjalnymi klientami

Korzystanie z wysokiej jakości oprogramowania usprawnia zarządzanie potencjalnymi klientami w Twojej kancelarii, ułatwiając śledzenie kwalifikowanych potencjalnych klientów w różnych punktach lejka marketingowego i sprzedażowego. Zadbaj o zautomatyzowany system, który śledzi potencjalną sprzedaż od pierwszego punktu kontaktu z Twoją kancelarią. Pomaga to kwalifikować potencjalnych klientów i priorytetyzować potencjalnych klientów z najwyższą obietnicą.

Na przykład, Responser ślady kontaktu formularze, w tym porzucone formularze, aby pokazać informacje przekazane przez potencjalnego klienta i czy jest to możliwe. Ponadto oprogramowanie do zarządzania potencjalnymi klientami pomaga w generowaniu praktycznych spostrzeżeń, które pomogą Ci zmienić strategię planów marketingowych.

Na przykład, jeśli większość Twoich potencjalnych klientów pochodzi z marketingu organicznego, możesz zoptymalizować kanał, aby generować lepszej jakości leady i znaleźć sposoby na zwiększenie wydajności innych kanałów.

4. Podaj cenne informacje

Podaj wartościowe treści, zanim spodziewasz się, że potencjalni klienci udostępnią informacje lub skontaktują się z Tobą. Zamiast przesuwać się po tematach, generuj angażujące treści na swoich blogach, artykułach i postach w mediach społecznościowych, aby zachęcić do dyskusji. Cenne informacje budują również zaufanie, które ma kluczowe znaczenie dla konwersji i zdrowych relacji z klientami.

Możesz udostępniać blogi, przykłady przypadków, biuletyny i dokumenty, aby zachęcić odwiedzających do czytania i pobierania Twoich informacji. Jednak udostępnij kontakt formularz z odwiedzającym przed zezwoleniem na pobieranie lub przekierowywanie odwiedzających na stronę docelową.

5. Korzystaj z recenzji i skierowań

Ludzie są bardziej skłonni do angażowania firm z udokumentowaną historią sukcesu. Przed bezpośrednim zaangażowaniem potencjalni klienci czytają recenzje na Twojej stronie, Google Moje profile biznesowe i media społecznościowe. Proszą również o skierowania i zaufanie klientów, którzy w przeszłości konsultowali się z Twoimi usługami prawnymi.

Po pierwsze, bądź aktywny na darmowych platformach z recenzjami, takich jak Yelp, Google My Business, FindLaw, Yelp, Nextdoor, Justia, Nolo i Avvo. Uzyskaj bezpłatne profile na tych platformach, aby zachęcić swoich klientów do publikowania recenzji. Ponadto odpowiadaj na komentarze na tych platformach, w tym na komentarze negatywne, aby pokazać potencjalnym klientom, że zależy Ci na swojej reputacji.

Po drugie, odpowiednio obsługuj swoich prawnych klientów, aby zachęcić ich do polecania. Dobra obsługa to najlepsze narzędzie marketingowe, z którego możesz skorzystać.

6. Korzystaj z usług generowania potencjalnych klientów

Istnieje wiele usług typu pay-per-lead, które oferują wysokiej jakości leady prawne. Możesz kupić kwalifikowane leady dla swojej firmy prawniczej, zwłaszcza jeśli jesteś nową firmą lub jednoosobową firmą prawniczą. Pamiętaj jednak, że nie masz kontroli nad jakością leadów ani wolumenem. Dlatego używaj potencjalnych klientów zgodnie z odpowiednimi standardami etycznymi i buduj swoją obecność w Internecie, aby generować potencjalnych klientów.

7. Korzystaj z reklam płatnych za kliknięcie

Istnieje wiele usług typu pay-per-lead, które oferują wysokiej jakości leady prawne. Możesz zakupić kwalifikowane leady dla swojej firmy prawniczej, zwłaszcza jeśli jesteś nową firmą lub jednoosobową firmą prawniczą. Pamiętaj jednak, że nie kontrolujesz jakości leadów ani wolumenu. Dlatego używaj potencjalnych klientów zgodnie z odpowiednimi standardami etycznymi i buduj swoją obecność w Internecie, aby generować potencjalnych klientów.

Możesz także użyć reklam typu pay-per-click (PPC) do generowania potencjalnych klientów online, szczególnie w Twojej okolicy. Twórz reklamy ukierunkowane na lokalizację, aby zachęcić klientów w Twojej okolicy do zaangażowania. Aby jednak zapewnić skuteczność reklam PPC, należy:

●  Zainwestuj we właściwe słowa kluczowe: słowa kluczowe to słowa lub wyrażenia, które użytkownicy wpisują w polach wyszukiwania, aby znaleźć trafne wyniki. Możesz użyć narzędzi do badania słów kluczowych, aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do wykorzystania w reklamach PPC, blogach, postach w mediach społecznościowych i stronach docelowych w celu zwiększenia ruchu w Twojej witrynie.

●  Twórz strony docelowe: Połącz swoje reklamy PPC z przejrzystymi, zwięzłymi stronami docelowymi, na których odwiedzający mogą zostać przekierowani, aby dowiedzieć się więcej o Twoich usługach, zarezerwować konsultacje i natychmiast się z Tobą skontaktować.

 

Skuteczne taktyki generowania leadów pomagają tworzyć ciągły strumień klientów. Jeśli zostanie to zrobione prawidłowo, generowanie leadów przez kancelarię prowadzi do zrównoważonego wzrostu. Wypróbuj te hacki już dziś i zobacz różnicę!

Ostatnie artykuły

Przeglądaj wszystkie artykuły
FrançaisItalianoEspañolDeutschjęzyk polskiPortuguêsNederlandsEnglish汉语SvenskaEnglish