Projektowanie formularzy według branży: kluczowe informacje dotyczące optymalizacji formularzy

W tym poście omówimy każdą branżę objętą Responser, wyszczególniając zarówno główne wyzwania związane z projektowaniem formy, jak i

Zespół Responser
Opublikowany
wrzesień 10, 2021
Ostatnio zaktualizowany
grudzień 13, 2021
Optymalizacja formularza

Jeśli chodzi o projektowanie formularze które zmniejszają porzucenia i zwiększają konwersje, te same najlepsze praktyki mają szerokie zastosowanie we wszystkich sektorach:


  • Zawsze błądź po stronie prostoty.
  • Pracuj nad stworzeniem poczucia postępu.
  • Włącz intuicyjną, dyskretną obsługę błędów.
  • Priorytet czytelności.
  • Konto zarówno dla użytkowników mobilnych, jak i stacjonarnych. 


To powiedziawszy, każda branża wciąż ma do czynienia z własną unikatowością forma wyzwań porzucania. I chociaż powyższe powinno być prawie zawsze stosowane, nie oznacza to wszystko potrzebujesz. Różne sektory nieuchronnie będą wymagały różnych podejść.


W tym poście omówimy każdą branżę objętą Responser, wyszczególniając zarówno główne wyzwania związane z projektowaniem formy, jak i sposoby ich pokonania. 

Usługi finansowe Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Partnerzy Shopify

Według branżowe dane porównawcze zebrane przez Zuko.io:

  • Wśród użytkowników, którzy faktycznie przeglądali lub zaczęli wypełniać formularze, sektor usług finansowych ma ogólny współczynnik konwersji wynoszący 47.66%. 
  • 47.66% na komputerze 
  • 45.35% na urządzeniach mobilnych
  • 42.91% na tablecie. 
  • Mediana czasu realizacji usług finansowych formularze to trzy minuty osiem sekund. 
  • Mediana czasu porzucenia to jedna minuta i pięćdziesiąt trzy sekundy.


Główne problemy, przed którymi stoją usługi finansowe z projektu formularza perspektywa to sama ilość informacji, którą musi zebrać przeciętna firma. Powiedzieć, że jest to przytłaczające dla użytkowników końcowych, byłoby zlekceważeniem tego.


W ankieta przeprowadzona przez Signicat, 40% respondentów, którzy porzucili formularz dotyczący usług finansowych, zrobiło to, ponieważ wymagał zbyt dużej ilości danych osobowych, 34%, ponieważ wypełnienie formularza trwało zbyt długo, a 18% z powodu mylącego języka.


Aby rozwiązać problem rezygnacji z formularza, zalecamy następujące czynności:

  • Utwórz formularz z wieloma stronami i paskiem postępu: Pogrupuj powiązane pola na tej samej stronie i upewnij się, że każda strona ma tylko jedną kolumnę.
  • Stonuj złożony język: W razie potrzeby dołącz linki lub wyskakujące okienka do artykułów z bazy wiedzy, które wyjaśniają pojęcia, które chcesz przekazać.
  • Włącz automatyczne zapisy do swojego formularza: Chroni to użytkownika przed koniecznością ponownego rozpoczęcia pracy po przypadkowym zamknięciu.
  • Zastanów się, w jaki sposób możesz skrócić czas wypełniania formularza: może to obejmować korzystanie z danych autouzupełniania z przeglądarki potencjalnego klienta, automatyczne wypełnianie szczegółów, takich jak adres lub kod pocztowy, lub eliminowanie lub wprowadzanie opcjonalnych określonych pól, które nie są absolutnie konieczne, takich jak numery telefonów. 
  • Upewnij się, że Twój formularz nadaje się do użytku: Formularze powinno być łatwe do ukończenia na komputerze, tablecie i telefonie komórkowym.

Podróże i turystyka Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Andrzej Gosine

Podróże i turystyka na początku wydają się cierpieć z powodu tego samego problemu, co usługi finansowe. Zuko.io zgłasza średnio 48 danych wejściowych na formularz — więcej niż w jakimkolwiek innym sektorze poza samorządem lokalnym. Ogólnie sektor: 

  • Ma ogólny współczynnik konwersji na poziomie 33.98% na wszystkich urządzeniach, a współczynniki konwersji dla poszczególnych urządzeń są następujące: 
  • 39.71% na komputerze. 
  • 38.14% na tablecie. 
  • 29.48% na urządzeniach mobilnych. 
  • Średni czas wypełniania formularza wynosi dwie minuty, trzydzieści pięć sekund, a czas porzucenia to jedna minuta, trzydzieści jeden sekund. 


Na cykl sprzedaży, najczęstszym powodem rezygnacji z formy podróży i turystyki jest cena. Chociaż długość i złożoność robić odgrywają rolę, jest stosunkowo niewielka w porównaniu z większością innych powodów:

  • Brak zamiaru zakupu, tylko badanie. (39%)
  • Cena jest za wysoka. (37%) 
  • Musisz sprawdzić z innymi. (21%)
  • Proces rezerwacji trwa zbyt długo. (13%)
  • Problemy techniczne. (9%)
  • Brak opcji płatności. (7%)


Najłatwiejszy sposób na zmniejszenie całości porzucenie formy w Travel & Tourism, jest zatem udostępnienie informacji o cenach z góry, najlepiej za pomocą jakiejś formy rozwiązania do sprawdzania cen. Co ważniejsze, należy zadbać o to, aby ceny pozostały konkurencyjne w stosunku do reszty sektora.


Poza tym, te same ogólne porady dotyczą podróży, co do innych sektorów – w szczególności oszczędzania pól i remarketingu. 


Dodatkowo, podobnie jak w wielu innych sektorach w tym utworze, poprawić swoje wrażenia mobilne. 

Salon samochodowy i samochodowy Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Brodie Vissers

Przemysł samochodowy formularze mają najgorszy współczynnik konwersji ze wszystkich sektorów, wynoszący łącznie 9.65%. Co więcej, wydaje się, że motoryzacja formularze są porzucane niemal natychmiast, ponieważ Zuko.io zgłasza średnio 8 wejść na formularz, bez danych o rezygnacji lub czasie zakończenia.


Niestety, istnieje niewiele surowych danych na temat przyczyny tak wysokiego współczynnika porzuceń — chociaż możemy dokonać ekstrapolacji na podstawie tego, co wiemy o sektorze. 


Po pierwsze, według Deloitte 2021 Globalne badanie konsumenckie w branży motoryzacyjnej, 71% amerykańskich konsumentów woli, aby przynajmniej część zakupów odbywała się osobiście. Inna, podobna ankieta przeprowadzona przez Harrisa wykazała, że 64% osób nie czuje się komfortowo kupując całkowicie online. Jednak w obu badaniach klienci wolą, aby następujące czynności były wykonywane głównie lub całkowicie online:


  • Poszukiwanie pojazdu. 
  • Ustalenie ostatecznej ceny sprzedaży.
  • Wycena ich oddanego pojazdu.
  • Kontrole kredytowe/finansowanie. 
  • Umawianie się na spotkanie w celu przejęcia po zakupie.
  • Przegląd/zakup ubezpieczenia lub rozszerzonych gwarancji. 


Problem z motoryzacją jest jasny formularz projekt ma fundamentalne znaczenie. Rozwiązanie tego problemu oznacza najpierw przedefiniowanie tego, co jest klasyfikowane jako konwersja. Biorąc pod uwagę, że zakup zazwyczaj nie zostanie sfinalizowany przed jazdą próbną, formularze powinien być nastawiony na zdobywanie ludzi do dealerem, a nie sprzedażą.


Personalizacja wielokanałowa jest również koniecznością, ponieważ typowa podróż klienta, niezależnie od tego, czy kupujesz, czy wynajmujesz, jest złożona i prawdopodobnie obejmuje wiele punktów styku na wielu urządzeniach – co może również oznaczać wiele formularze. Dostosuj każdy z nich, aby to uwzględnić, i upewnij się, że masz środki do przechwytywania i remarketingu częściowych potencjalnych klientów.

Pośrednik nieruchomości Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Partnerzy Shopify

Do nieruchomości i nieruchomości formularze, jest wiele ciekawych dań na wynos. Oto, co ujawnia branżowy benchmark Zuko.io:

  • Średnia 15.8 danych wejściowych na formularz. 
  • Ogólny współczynnik konwersji 32.31%. 
  • 35.08% potencjalnych klientów dokonuje konwersji na komputerach
  • 27.85% potencjalnych klientów dokonuje konwersji na urządzeniach mobilnych 
  • 31.78% potencjalnych klientów dokonuje konwersji na tablecie. 
  • Mediana czasu zakończenia wynosząca siedem minut, dwadzieścia dziewięć sekund, z medianą czasu porzucenia wynoszącą pięćdziesiąt sekund. 

Podobnie jak w przypadku sektora motoryzacyjnego, istnieje bardzo niewiele danych wyjaśniających dokładną przyczynę utraty potencjalnych klientów na rynku nieruchomości. Jest jednak prawdopodobne, że rozumowanie między nimi jest bardzo podobne. Tak jak jazda próbna ma kluczowe znaczenie przy zakupie pojazdu, fizyczna inspekcja mienia jest kluczowym etapem zakupu lub wynajmu nieruchomości. 


Strona główna Wartość prowadzi zapewnia również wgląd w co może powodować niską konwersję nieruchomości? — i co można zrobić, aby temu zaradzić. Pośrednicy w obrocie nieruchomościami i brokerzy robią znacznie więcej niż kupowanie, sprzedawanie i wynajmowanie nieruchomości. Prawdę mówiąc, większość tego, co robią, wiąże się z budowaniem relacji.


Dlatego Twoje działania remarketingowe muszą być wysoce spersonalizowane, a personalizacja ta, jeśli to możliwe, powinna obejmować również Twoje formularze. 

Usługi prawne i kancelaria prawna Formularze

przez:Partnerzy Shopify

Współczynnik konwersji w sektorze prawniczym jest całkiem przyzwoity i wynosi 71.55%. Co zaskakujące, sektor ma również współczynnik konwersji 100% na tabletach i 90.65% na urządzeniach mobilnych. Pulpit pozostaje w tyle na poziomie 70.81%. 


Mediana czasu zakończenia to dwie minuty, dwadzieścia pięć sekund, a mediana czasu porzucenia to pięćdziesiąt jeden sekund, przy średniej 7 danych wejściowych na formularz. 


Chociaż istnieje niewiele danych, które zagłębiają się w przyczynę porzucenie formy dla kancelarii prawnych, prawdopodobnie wynika to przynajmniej częściowo z tego, jak przytłaczający może być proces prawny. Podobnie jak w przypadku usług finansowych, agencje prawne zazwyczaj muszą zebrać wiele wstępnych informacji od potencjalnych potencjalnych klientów. Podobnie jak w przypadku usług finansowych, obowiązują te same ogólne porady:


  • Prostota i przepływ: Wykorzystaj wieloetapowy formularz z pojedynczymi kolumnami i dołącz pasek postępu. Pogrupuj podobne pola i rozważ wykorzystanie danych autouzupełniania w celu uzyskania szczegółowych informacji, takich jak adresy.
  • Warunki dla laika: Tam, gdzie to możliwe, unikaj skomplikowanych prawników, aby Twoi potencjalni klienci nie czuli się zdezorientowani lub przytłoczeni. W przypadkach, gdy ty musi prezentować taki język, upewnij się, że Twoi potencjalni klienci mogą dowiedzieć się, co to właściwie oznacza. 
  • Zapisz i odzyskaj: szczególnie w przypadku bardziej skomplikowanych scenariuszy, możliwość zapisywania pól jest koniecznością, podobnie jak możliwość natychmiastowego remarketingu i śledzenia potencjalnych klientów.  
  • Rozważ prosty kontakt Formularze: Jako alternatywę dla powyższego możesz rozważyć po prostu wykorzystanie kontaktu formularz prosi prowadzi o opisanie swojej sytuacji prawnej i podanie kilku podstawowych informacji o sobie — Twoja firma może zająć się resztą. 

Ubezpieczenie Formularze

Analizując dane Zuko.io, najbardziej godnym uwagi szczegółem dotyczącym sektora ubezpieczeń jest wysoki poziom średnich korekt pól — 3.64, gdzie 4.55 to ogólne średnie korekty w porzuconej sesji. Dodatkowo wśród użytkowników, którzy przeglądali lub uzyskali dostęp do formularza sektora ubezpieczeniowego: 

  • 52.83% konwersji na wszystkich urządzeniach.
  • 52.84% użytkowników mobilnych dokonało konwersji.
  • 55.33% użytkowników komputerów stacjonarnych dokonało konwersji. 
  • 43.94% użytkowników tabletów dokonało konwersji. 
  • Średni czas porzucenia wynosił jedną minutę pięćdziesiąt dziewięć sekund; średni czas ukończenia wynosił dwie minuty, dwadzieścia jeden sekund. 
  • Średnia liczba danych wejściowych na formularz wynosiła 25.8. 


Znalezienie brokera ubezpieczeniowego może być jednocześnie frustrujące i przytłaczające. Twoi potencjalni klienci muszą przeszukiwać niekończące się strony informacji, spotykać się z wieloma brokerami i słuchać pitch za pitchem. Pierwszym krokiem do poprawy zarówno współczynnika konwersji, jak i współczynnika wypełniania formularzy, jest zatem ułatwienie im pracy, a postaw na personalizację i pozytywne wrażenia klientów.


Aby zastosować to do swojego ubezpieczenie formularze, postępuj zgodnie z tymi samymi wskazówkami dotyczącymi usług prawnych i finansowych. Utrzymuj je tak proste, jak to tylko możliwe, zmniejsz złożony język, gdzie tylko możesz, i upewnij się, że istnieją systemy skutecznej obsługi błędów i zapisanych pól.

iGaming i kasyno online Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Samantha Hurley

iGaming może być stosunkowo nowszym sektorem ze względu na złagodzone przepisy dotyczące hazardu, ale podobnie jak w innych branżach, duża część generowania leadów ma miejsce w przypadku ofert online opartych na formularzach. W sektorze iGaming Zuko.io raportuje następujące dane o wypełnieniu formularza: 

  • 46.3% całkowitego wskaźnika ukończenia
  • 49.08% wskaźnik ukończenia na komputerze
  • 40.42% wskaźnik ukończenia na urządzeniach mobilnych
  • 39.95% wskaźnik ukończenia na tabletach.  
  • 7.25 średnie dane wejściowe z formularza. 
  • Mediana czasu ukończenia to jedna minuta, trzy sekundy, a mediana czasu porzucenia to jedna minuta. 
  • Średnia 5.23 poprawek na formularz. 


W Trulioo 2020 Raport dotyczący gier online i otwierania konta, dostawca usług weryfikacji tożsamości stwierdził, że zadowolenie klienta dla Proces rejestracji w formularzu iGaming był niższy niż w innych sektorach zarówno dla Stanów Zjednoczonych, jak i Wielkiej Brytanii. Powody tego obejmowały:


  • Dyskomfort z ujawnieniem zbyt dużej ilości danych osobowych.
  • Brak przejrzystości w procesie rejestracji — m.in. dlaczego strona potrzebowała określonych informacji.  
  • Obawy o bezpieczeństwo, zwłaszcza jeśli chodzi o przesyłanie selfie lub zdjęcie swojego dokumentu tożsamości. 
  • Czas oczekiwania między przesłaniem a weryfikacją. 


Pierwszym, najważniejszym krokiem tutaj jest zmniejszenie ilości informacji, o które prosisz w ramach procesu rejestracji. Zbieraj tylko te dane, które absolutnie wymagają, aby potencjalny klient mógł uzyskać dostęp do Twoich usług. A w przypadkach, w których musisz zbierać poufne informacje ze względu na przepisy:

  • Wyjaśnij, że zgodnie z prawem masz obowiązek poprosić o te informacje.
  • Ustal, w jaki sposób zamierzasz wykorzystać te informacje.
  • Podkreśl, że informacje będą bezpiecznie zarządzane i przechowywane. 


Poza tym obowiązują te same ogólne najlepsze praktyki. 

Zdrowie i uroda Formularze

Zdjęcie zrobione przez:Gąbin

Zdrowie i dobre samopoczucie stają przed dylematem, jeśli chodzi o zrównoważenie szybkiego czasu reakcji i skutecznego gromadzenia danych. W przestrzeni opieki zdrowotnej Zuko.io informuje: 

  • Całkowity współczynnik ukończenia 55.92%. 
  • 55.93% na komputerze.
  • 49.78% na urządzeniach mobilnych. 
  • 48.32% na tabletach. 
  • Średnia 21 danych wejściowych na formularz.
  • Mediana czasu zakończenia to cztery minuty, trzydzieści dziewięć sekund, a czas porzucenia to jedna minuta, dwadzieścia dwie sekundy. 


Zdecydowanie najważniejsza jest weryfikacja i bezpieczeństwo formularze w zdrowiu i dobrym samopoczuciu przestrzeń. Dane dotyczące zdrowia są i zawsze będą niezwykle wrażliwe. W związku z tym musisz być w stanie zapewnić swoim potencjalnym klientom, że będą dobrze zarządzane.


Ponieważ przestrzeń zdrowia i dobrego samopoczucia jest również hiperkonkurencyjna, masz ograniczony czas na przyciągnięcie uwagi swoich potencjalnych klientów. Formularze a strony muszą być zaprojektowane tak, aby wszystkie istotne informacje były dostępne z góry, a nie wymagali namiaru, aby je wykopać. Podobnie jak w przypadku innych sektorów, które wymagają kompleksowych, złożonych informacji, niezbędna jest również prostota oraz możliwość zapisywania i przeładowywania pól. 


Prawdziwym barometrem sukcesu w tym sektorze jest jednak to, jak szybko jesteś w stanie zareagować zarówno na potencjalne, jak i przekonwertowane leady. Chociaż nie jest to bezpośrednio związane z projektowaniem formularzy, kontynuacja jest kluczowa i będziesz chciał wybrać swoje platformy i narzędzia, mając to na uwadze. 

Projektuj lepiej Formularze i konwertuj więcej potencjalnych klientów za pomocą Responser

Większość cyfrowego generowania leadów odbywa się przez internet formularze. Wystarczająco dobry nie da rady dzisiaj, kiedy konkurencja jest na najwyższym poziomie. 


Musisz stworzyć formularze które są wysoce dostosowane do nowoczesnych doświadczeń klientów, co oznacza ich optymalizację pod kątem sposobu, w jaki Twoi użytkownicy korzystają z Twojej witryny.


Zwycięski strategia optymalizacji formularzy musi wykorzystywać prostotę, postęp, zapisane pola i ulepszone możliwości śledzenia, aby generować najlepszy zwrot z inwestycji z wysiłków związanych z generowaniem leadów.


Czy chcesz zamienić utracone leady w zamknięte transakcje? Responser może pomóc Ci opanować każdy etap cyklu leadów, od wstępnego zgłoszenia do konwersji. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś, aby rozpocząć.


Ostatnie artykuły

Przeglądaj wszystkie artykuły
FrançaisItalianoEspañolDeutschjęzyk polskiPortuguêsNederlandsEnglish汉语SvenskaEnglish