6 Skuteczne strategie pozyskiwania potencjalnych klientów w branży turystycznej i hotelarskiej

Oto 6 praktyczne sposoby zwiększenia konwersji i generowania potencjalnych klientów w turystyce, podróżach i hotelarstwie.

Zespół Responser
Opublikowany
marzec 30, 2022
Ostatnio zaktualizowany
marzec 30, 2022
Optymalizacja konwersji

Podróżni mają do dyspozycji tysiące opcji, jeśli chodzi o organizowanie podróży online. Mogą znaleźć linie lotnicze, agencje, hotele, Airbnbs i wypożyczalnie pojazdów online. Konkurencja jest intensywna, dlatego gracze z branży turystycznej i hotelarskiej muszą zoptymalizować całą podróż klienta – od przekonania klienta, przez rezerwację, po rekomendację po podróży. Oto 6 praktyczne sposoby zwiększenia konwersji i generowania potencjalnych klientów w turystyce, podróżach i hotelarstwie.

1. Zainspiruj swoją publiczność

Kiedy dana osoba po raz pierwszy decyduje się na podróż, prawdopodobnie zainspiruje ją lokalizacja, którą zauważyła w poście w mediach społecznościowych, vlogu lub poście na blogu na stronie poświęconej podróżom. Nie są gotowi na rezerwację na tym etapie, ale potrzebują inspiracji do konwersji.

Zaproś potencjalnych klientów do podróży, aby rozważyli cel podróży, korzystając z inspirujących zdjęć, filmów i postów. Możesz współpracować z wpływowymi osobami, profesjonalnymi fotografami i ekspertami od mediów społecznościowych, aby tworzyć inspirujące treści na swojego bloga, które zachęcają odwiedzających do zarezerwowania wycieczki z Tobą.

Gdy przyciągniesz ich uwagę, pamiętaj, aby odpowiadać na komentarze i udostępniać linki do pakietów turystycznych lub stron docelowych rezerwacji, aby zachęcić do generowania leadów. Następnie, gdy odwiedzający przeglądają Twoją witrynę, zachęć ich do wypełnienia kontaktu formularze aby zarejestrować się i utworzyć profile, aby uzyskać dostęp do ofert i rabatów w Twojej witrynie.

W ten sposób, gdy nadejdzie czas, aby podróżny zarezerwował pokój w hotelu, wynajął pojazd turystyczny lub skonsultował się z biurem podróży, będzie miał na uwadze Twoją markę.

2. Spraw, aby Twoja witryna była prosta, inteligentna i przyjazna

Odwiedzający przeglądający Twoją witrynę w branży turystycznej i hotelarskiej działają w trybie „przeglądania i znajdowania”. Chcą łatwo wyszukiwać i znajdować przedmioty, paczki i informacje w Twojej witrynie.

Na przykład, jeśli prowadzisz witrynę biura podróży, która oferuje hotele, loty, samochody oraz pakiety wakacyjne i rezerwacje, umieść pole wyszukiwania i zapisu bezpośrednio na stronie głównej. Czemu? Chcesz zachęcić odwiedzających do interakcji z Twoją witryną i odpowiedzieć na ich najważniejsze pytania z praktycznymi wynikami.

Zazwyczaj pola wyszukiwania zawierają pola takie jak lokalizacja, data zameldowania, data wymeldowania, liczba pokoi hotelowych lub liczba podróżnych. Gdy odwiedzający trafią na Twoją stronę, mogą wprowadzić szczegółowe informacje i uzyskać dostęp do potencjalnych ofert z różnych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w ich obszarze podróży, wraz z towarzyszącymi opłatami za rezerwację pokoi w zależności od daty podróży.

Teraz, chociaż funkcja wyszukiwania doskonale nadaje się do zwiększania zaangażowania, równie ważne jest, aby mieć pod ręką odpowiednie informacje, aby służyć swoim odbiorcom. Przeszukaj szerokie i długie informacje o celach podróży, hotelach i wypożyczalniach samochodów przed skonfigurowaniem witryny. Upewnij się, że odwiedzający mają dostęp do jak największej ilości informacji, aby mogli zarejestrować się w Twoim biurze podróży.

Na koniec pamiętaj o zwiększeniu szybkości witryny i optymalizacji witryny pod kątem urządzeń mobilnych. Odwiedzający powinni cieszyć się bezproblemowym przeglądaniem i interakcją z Twoją witryną na urządzeniu mobilnym. Powolna i niereagująca strona internetowa to szybki sposób na utratę potencjalnych klientów. 

3. Pomóż swoim gościom wybrać

Istnieją setki opcji miejsc do zwiedzania, pobytów w hotelach, miejsc do jedzenia i sposobów podróżowania. W związku z tym ludzie są przytłoczeni i mają trudności z wyborem odpowiednich kombinacji. Możesz pomóc odwiedzającym dokonać wyboru, dając im opcje.

Na przykład, jeśli sprzedajesz pakiety wakacyjne, przedstaw zorganizowane pakiety wakacyjne z pełnymi szczegółami dotyczącymi miejsc docelowych, podróży, zakwaterowania i cen. Jeśli prowadzisz hotel i restaurację, udostępnij pełne informacje o kosztach zakwaterowania dla osób indywidualnych, tras, par, rodzin i grup. Wspomnij, czy suma obejmuje posiłki i jeśli to możliwe, zapoznaj się z dostępnymi menu i kosztami. 

4. Mieć obszerne i jasne szczegóły cen

Ceny są ważnym czynnikiem decydującym dla większości podróżnych. Dlatego najlepiej byłoby pokazać odwiedzającemu wartość rejestracji u Ciebie lub rezerwacji Twoich usług. Musisz podać wszystkie szczegóły dotyczące cen z wszelkich opłat konsultacyjnych, opłat za rezerwację, kosztów zakwaterowania, podróży, posiłków i wszelkich usług dodatkowych, których może potrzebować odwiedzający.

Na przykład przewidywanie cen to doskonały sposób na zwiększenie generowania potencjalnych klientów przez biura podróży i zachęcanie do konwersji. Korzystanie z przewidywanych cen w oparciu o pory roku to doskonały sposób na zachęcenie użytkowników do korzystania z Twojej witryny.

Powinieneś także zapewnić odwiedzającym jak najwięcej usług pomocniczych. Ułatw im dodawanie szczegółów, takich jak koszty transportu do iz lotnisk, dworców kolejowych i autobusowych. W przypadku podróży samolotem możesz dodać dodatkowy bagaż i koszty wyboru miejsca. W przypadku hoteli dodatki mogą obejmować koszty napojów alkoholowych, połączeń z telefonów w pokojach hotelowych lub przekąsek w minilodówce.

5. Pokaż recenzje i oceny

Buduj zaufanie swoich klientów, pokazując im opinie o swojej firmie. Możesz udostępniać recenzje w swojej witrynie i dołączyć do niezależnych platform recenzji, takich jak Yelp, Google My Business, Expedia, TripAdvisor i Expedia, aby klienci mogli wystawiać niezależne recenzje.

Pamiętaj, aby świadczyć usługi wysokiej jakości, aby uzyskać najlepsze recenzje dla swojej firmy. Powinieneś również odpowiadać na negatywne recenzje oraz wynagradzać podróżnym i pomagać w przypadku negatywnych doświadczeń. W ten sposób możesz zachować reputację swojej firmy i zachęcić nowych odwiedzających do zarejestrowania się u Ciebie.

6. Zoptymalizuj swoją rezerwację Formularze

Formularz optymalizacja jest kluczowym elementem generowania leadów w branży turystycznej i hotelarskiej. Po tym, jak odwiedzający przejrzą witrynę, określą idealne miejsca podróży i wybiorą odpowiednie pakiety, nie chcesz, aby zrezygnowali z rezerwacji.

Możesz zoptymalizować proces rezerwacji, inwestując w dobrze zaprojektowane inteligentne podróże, wynajem i rezerwacje hotelowe formularze za pomocą Responser które prowadzą użytkownika podczas rezerwacji pakietu. The formularze powinni używać odpowiednich pól i prosić tylko o istotne informacje. Możesz także użyć predykatywu formularze w każdym polu, aby wskazać użytkownikowi szczegóły, które powinien wypełnić.

Dodaj pasek postępu na stronie, aby pomóc odwiedzającym śledzić ich postępy podczas wprowadzania szczegółów. Podziel również proces rezerwacji na możliwe do zidentyfikowania kroki, aby zachęcić odwiedzającego do ukończenia procesu. Na koniec dodaj klikalny przycisk potwierdzenia, aby potwierdzić ich działanie na końcu procesu.

Ponadto, dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zarządzania potencjalnymi klientami, możesz śledzić rezerwacje formularze, określ, kiedy odwiedzający porzucają formularze a następnie przetestuj nowe formaty, aby zachęcić do rejestracji.

Dzięki tym sześciu praktycznym technikom możesz zoptymalizować konwersje w swojej witrynie i rozwinąć działalność związaną z podróżami i hotelarstwem.

Ostatnie artykuły

Przeglądaj wszystkie artykuły
FrançaisItalianoEspañolDeutschjęzyk polskiPortuguêsNederlandsEnglish汉语SvenskaEnglish